Szkoleniem Revenue Managment Poziom Rozszerzony zakończyliśmy wiosenny cykl szkoleń Akademii Menedżerów Hotelarstwa. W szkoleniu mogły wziąć udział osoby, które ukończyły Szkolenie Revenue Managment Poziom Podstawowy. Wszystkim uczestnikom bardzo serdecznie dziękujemy! I gratulujemy!
Zapraszamy hotelarzy z całej Polski na kolejny cykl naszych szkoleń, które zaczynamy już we wrześniu. Przygotowujemy zupełnie nowe szkolenia. Poniżej przedstawiamy kilka opinii z ostatniego szkolenia, które prowadziła nasza trenerka Ewa Rożnowska-Michałowska.

Polecam szkolenia Revenue Management poziom podstawowy i zaawansowany prowadzone w ramach Akademii Menedżerów Hotelarstwa przygotowane przez Instytut Rynku Hotelarskiego. Bardzo dobry program szkolenia, profesjonalne prowadzenie, wiele przykładów z praktyki zarządzania przychodami oraz case studies doskonale przygotowują do pełnienia funkcji Revenue Managera w dużych i małych obiektach. Na tle wielu dostępnych szkoleń, w których uczestniczyłam, szkolenia „Revenue Management poziom podstawowy i zaawansowany” zasługują na szczególne polecenie!
Katarzyna Ożóg, Aparthotel Stalowa52, Warszawa
– – –
Szkolenie bardzo dobre! Już wdrażam nowości w hotelu.
Mateusz Ankiersztejn, Dyrektor Hotelu Bazuny, Kościerzyna
– – –

Szkolenie było bardzo ciekawe oraz przydatne. Osoba prowadząca szkolenie, Pani Ewa Rożnowska, przekazywała swoją wiedzę z zakresu revenue managementu z pasją, którą myślę zaraziła wszystkich uczestników.

Ponadto miałem możliwość poznania doświadczeń z zakresu hotelarstwa – zarówno od Pani Ewy, jak i innych osób biorących udział w szkoleniu. Szkolenie to mogłoby trwać nawet trzy dni ze względu na bardzo duży zakres materiału. Będę oczekiwał na dalsze propozycje szkoleń u Państwa.

Marcin Dziewit, Front Office Manager, Hotel MDM Warszawa
– – –
Udział w szkoleniu daje możliwość zapoznania się z warsztatem pracy doświadczonego Revenue Managera. Dla osób zajmujących się zawodowo tą tematyką jest to dobra okazja do porównania swoich doświadczeń i dalszego rozwoju stosowanych metod i narzędzi pracy.

Jerzy Oleksy, Revenue Manager, Hotel Reytan & Hotel Hetman, Warszawa

Najbliższe szkolenia: wrzesień 2014

Szczególowych informacji na temat programu szkoleń jesień 2014, terminów oraz warunków uczestnictwa udziela Ewa Behrendt, kontakt mailowy: [email protected] lub tel. : 537 137 43755

Published On: 5 maja, 2014 / Categories: Aktualności / Tags: /