Polityka cenowa to jedno z najskuteczniejszych i najbardziej wszechstronnych narzędzi, jakimi dysponuje firma – zarówno w trakcie dobrej jak i złej koniunktury. Badania pokazują, że zwrot z inwestycji w projekty związane ze zmianą strategii cenowej jest trzy do czterech razy wyższy niż z jakiejkolwiek innej inicjatywy mającej na celu poprawienie wyniku.
O zasadach kształtowania ceny w hotelach oraz strategiach cenowych dla nowo otwierających się obiektów opowie Joanna Kulesza, revenue manager Ibb Andersia Poznań.
Tematykę najnowszych trendów w światowym hotelarstwie oraz perspektywy dla nowootwierających się hoteli w regionie Dolnego Ślaska omówi Zbigniew Bugaj z Instytutu Rynku Hotelarskiego.
Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają publikacje IRH:
najnowszy Katalog Produktów dla Hoteli 2014 oraz Poradnik Inwestora Hotelowego.
Spotkanie jest bezpłatne dla hotelarzy i inwestorów. Zapraszamy także architektów i projektantów wnętrz specjalizujących się w projektach hotelowych.
Informacji udziela i zgłoszenia przyjmuje Ewa Behrendt, e-mail: [email protected]l, tel 537 137 437.