Hotelarze z obiektów indywidualnych i sieciowych, właściciele i menedżerowie zarządzający biurami podróży i agencjami eventowymi, przedstawiciele branży kongresowej i targowej – osoby z całej Polski wzięły udział w konferencji dotyczącej sprzedaży do segmentu MICE w hotelarstwie.
Najwięcej emocji wzbudził panel dotyczący revenue managment w usługach konferencyjnych oraz panel związany z lojalnością gościa korporacyjnego w hotelarstwie niesieciowym. Wiele pytań z sali padło także po prezentacjach i podczas dyskusji o strategiach sprzedaży MICE. Konferencja cieszyła się rekordową frekwencją, wysokim poziomem wystąpień, gorącą atmosferą dyskusji – na sali i w kuluarach.
Zdjęcia z konferencji na naszym profilu na FB
Instytut Rynku Hotelarskiego dziękuje wszystkich uczestnikom, prelegentom, sponsorom konferencji oraz współorganizatorom: Stowarzyszeniu Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Fundacji Polish Prestige Hotels & Resorts. Do zobaczenia podczas kolejnych Wydarzeń!