/fot. mat. inwestora/

Dyrekcja Hotelu Sopot**** planuje w 2019 roku szereg działań dotyczących zakupu i wymiany elementów wyposażenia i sprzętu. Procedura zamówień polega na ogłaszaniu ogólnodostępnych zapytań oraz kierowaniu ich do stałych dostawców, a decydującym kryterium wyboru ofert jest stosunek ceny do jakości.

Jak co roku, jeszcze przed sezonem turystycznym, zaplanowano zakupy pościeli, kołder, poszewek i ręczników oraz wymianę pikowanych podkładów łączących łóżka typu Twin w King.

W planach inwestora jest również zakup żelazek parowych i suszarek naściennych, a w ramach nowego projektu plaży hotelowej zakup sprzętu plażowego, w tym leżaków, łóżek plażowych i parasoli oraz zakup nowych wózków bagażowych i podręcznych wózków hotelowych.

Hotel jest także zainteresowany współpracą z zakresie dostaw szkła i pozostałego asortymentu kuchennego
oraz wymienianych i uzupełnianych na bieżąco akcesoriów hotelowych. (r)

Published On: 2 listopada, 2018 / Categories: Hospitality – treść bezpłatna, Hospitality 18/2018 /