Koncepcja i strategia rozwoju produktu hotelowego

Uważamy ten etap za decydujący dla sukcesu rynkowego hotelu, jego siły sprzedażowej i tego, jak goście będą go odbierać.
Czy polubią hotel, czy potraktują jako nocleg. Mówi się, że w hotelarstwie współczesnym nie ma lojalności… Z pewnością nie ma lojalności w przeciętności. Środek peletonu nie walczy koncepcją, tylko ceną. Trudno tu o wysoką rentowność i jakąkolwiek lojalność.
Świetne pomysły na hotel lub jego element najczęściej powstawały w głowach nie hotelarzy. Dlaczego? Ponieważ tworzenie hotelu w rzeczywistości niewiele ma wspólnego z hotelarstwem, a raczej socjologią i psychologią. Rozumiesz ludzi i społeczeństwo, nie zrobisz już hotelu, w stylu tych, w których dotychczas bywałeś.

Jeśli twój pomysł na hotel, pensjonat, apartamentowiec chciałbyś pogłębić lub być może wzbogacić o jakiś spektakularny element lub po prostu szukasz przewagi konkurencyjnej, być może będziemy mogli w tym pomóc.

Szczegółowych informacji na temat opracowania koncepcji i strategii rozwoju produktu udziela:

Zbigniew Bugaj
tel. 667 4444 98
zbigniew.bugaj@irh.pl