Strategia marki i marketing

Strategię marki można określić jednym zdaniem: „stałe, pozytywne akcentowanie swojej atrakcyjnej odmienności na tle konkurencji”. Jednym z najlepszych sposobów osiągnięcia tego jest oparcie marki o unikalne cechy i wartości hotelu i otoczenia, w którym się znajdujesz. Informowanie konsumentów o tych różnicach w sposób często widowiskowy, być może romantyczny lub jakikolwiek inny jest zasadniczo podstawą strategi marki i wypływającej z niej szerzej strategii informacyjnej hotelu.

Po co to wszystko?
Marka nie jest czymś, co przynależy tylko wielkim sieciom. Hotel indywidualny także może być klasą dla siebie, ma ku temu zarówno wsparcie indywidualizującego się społeczeństwa, jak i „ludzką” skalę działalności.
Szeroko pojęta strategia rozwoju marki jest długoterminowo kluczem do większej lojalności klientów, wyższych cen i obłożenia poprzez nie tylko emocjonalny przekaz wizualny, ale przede wszystkim wpływ jaki ma na kreowanie kultury pracy hotelu.

Szczegółowych informacji na temat opracowania strategii marki udziela:

Zbigniew Bugaj
tel. 667 4444 98
zbigniew.bugaj@irh.pl