Publikacje

Zaczynaliśmy wiele lat temu od publikacji takich jak kwartalnik Hospitality. Wprowadziliśmy w przeszłości jako pierwsi na rynek takie pomysły wydawnicze jak Katalog Produktów dla Hoteli i Poradnik Inwestora Hotelowego.

Przez lata były to najlepsze i najpoczytniejsze publikacje na rynku. Zmiany na rynku wydawniczym i stopniowa zmiana profilu działalności weryfikowała naszą działalność wydawniczą.

Nadal jesteśmy jednak oddani edukacyjnej i biznesowej wartości wydawnictwa, które można wziąć do ręki w wolnej chwili. Internet ze swoim ogromem treści tego nie zastąpi. Od 2018 r. IRH będzie wydawało tylko Poradnik Inwestora Hotelowego.

Telefon do redaktora wszystkich publikacji: Zbigniewa Bugaja 667 444 498. Zapraszamy. Aktualne wydanie przedstawia możliwie pełną ofertę produktów oraz usług dla hoteli na polskim rynku.

Nasze publikacje:

KATALOG PRODUKTÓW DLA HOTELI 2016

Ukazała się nasza kolejna tegoroczna publikacja. KATALOG PRODUKTÓW DLA HOTELI 2016 podobnie jak poprzednie edycje zgromadził najważniejszych dostawców dla sektora hotelarskiego. Aktualne wydanie przedstawia możliwie pełną ofertę produktów oraz usług dla hoteli na polskim rynku.

Publikacja jest bezpłatna i zostanie rozesłana do inwestorów hotelowych oraz właścicieli i dyrektorów hoteli, pensjonatów i ośrodków w całym kraju.

Jeśli nie chcecie Państwo zostać pominięci podczas dystrybucji tej publikacji, prosimy o przesłanie prośby o bezpłatną przesyłkę wraz z pełnymi danymi (z imieniem i nazwiskiem, funkcją oraz nazwą obiektu i adresem pocztowym) na mail: biuro@irh.pl.
Dodatkowych informacji udziela Ela Maleszewska, tel. 607 835 591.

PORADNIK INWESTORA HOTELOWEGO 2017

Ukazało się kolejne wydanie dorocznej publikacji pt. Poradnik Inwestora Hotelowego. Tegoroczny Poradnik jest inny niż poprzednie edycje. Więcej miejsca poświęciliśmy designowi hoteli, to obecnie najważniejszy element tworzenia oryginalnego i wysokomarżowanego produktu hotelowego. Wysoką jakość projektowania niezwykle trudno osiągnąć, jest kosztowna, ulotna w ocenie, ale warta zachodu, ponieważ szybko przekłada się na trwałą wyższą średnią cenę.

Edytorial uzupełniliśmy jak w latach ubiegłych pogłębionymi analizami rynku noclegowego w Polsce.

Chcemy, aby Poradnik (w tym Państwa reklamy) tak jak poprzednie dzięki wartościowej merytorycznie treści i wizualnej atrakcyjności na stałe zagościł w podręcznych biblioteczkach właścicieli i dyrektorów hoteli.

Poradnik jest szeroko dystrybuowany w tym na na ogólnopolskich imprezach targowych skierowanych do inwestorów hotelarskich w Polsce (Invest Hotel Poznań, World Hotel Warszawa, HoReCa Kraków) oraz spotkaniach i warsztatach organizowanych przez Instytut Rynku Hotelarskiego. Zaplanowaliśmy także wysyłkę imienną do hotelarzy i inwestorów deweloperów hotelowych i biur architektonicznych rynku kontraktowego.