Publikacje

Zaczynaliśmy wiele lat temu od publikacji takich jak kwartalnik Hospitality. Wprowadziliśmy w przeszłości jako pierwsi na rynek takie pomysły wydawnicze jak  Poradnik Inwestora Hotelowego.

Przez lata były to najlepsze i najpoczytniejsze publikacje na rynku. Zmiany na rynku wydawniczym i stopniowa zmiana profilu działalności weryfikowała naszą działalność wydawniczą.

Nadal jesteśmy jednak oddani edukacyjnej i biznesowej wartości wydawnictwa, które można wziąć do ręki w wolnej chwili. Internet ze swoim ogromem treści tego nie zastąpi.

PORADNIK INWESTORA HOTELOWEGO 2017

Ukazało się kolejne wydanie dorocznej publikacji pt. Poradnik Inwestora Hotelowego. Tegoroczny Poradnik jest inny niż poprzednie edycje. Więcej miejsca poświęciliśmy designowi hoteli, to obecnie najważniejszy element tworzenia oryginalnego i wysokomarżowanego produktu hotelowego. Wysoką jakość projektowania niezwykle trudno osiągnąć, jest kosztowna, ulotna w ocenie, ale warta zachodu, ponieważ szybko przekłada się na trwałą wyższą średnią cenę.

Edytorial uzupełniliśmy jak w latach ubiegłych pogłębionymi analizami rynku noclegowego w Polsce.

Chcemy, aby Poradnik (w tym Państwa reklamy) tak jak poprzednie dzięki wartościowej merytorycznie treści i wizualnej atrakcyjności na stałe zagościł w podręcznych biblioteczkach właścicieli i dyrektorów hoteli.

Poradnik jest szeroko dystrybuowany w tym na na ogólnopolskich imprezach targowych skierowanych do inwestorów hotelarskich w Polsce (Invest Hotel Poznań, World Hotel Warszawa, HoReCa Kraków) oraz spotkaniach i warsztatach organizowanych przez Instytut Rynku Hotelarskiego. Zaplanowaliśmy także wysyłkę imienną do hotelarzy i inwestorów deweloperów hotelowych i biur architektonicznych rynku kontraktowego.