26-27.10.2017 Zarządzanie Recepcją i Rezerwacją w hotelu

Dwudniowa sesja szkoleniowa "Controlling i Zarządzanie kosztami w hotelarstwie"

Termin: 26-27 październik 2017 (czwartek-piątek)

Trener: Joanna Kulesza

Miejsce: Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sułkowskiego 11

Cel szkolenia

ukryj/pokaż

Szkolenie ma na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania recepcją oraz, w ramach recepcji – komórką rezerwacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne służą doskonaleniu umiejętności obsługi gościa oraz poznaniu zasad właściwej organizacji i techniki pracy w recepcji.

Profil uczestnika

ukryj/pokaż

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników recepcji oraz rezerwacji, a także dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich.

Program szkolenia

ukryj/pokaż

  1. Wprowadzenie do tematu szkolenia. Rola recepcji w działalności hotelu. Obowiązki pracowników recepcji i rezerwacji, organizacja pracy działu, funkcja reprezentacyjna i informacyjna.
  2. Podstawowe zasady pracy recepcji. Omówienie podstawowych procedur niezbędnych do prawidłowego działania recepcji i kompleksowej obsługi gościa hotelowego. Warsztaty z tworzenia procedur.
  3. Kodeks etyki hotelarza. Rozwiązanie konfliktów i postępowanie w sytuacjach nadzwyczajnych. Umiejętności negocjacji pracowników działu.
  4. Zarządzanie internetowymi kanałami dystrybucji. Komórka rezerwacji w strukturze działu.
  5. Zagadnienia kadrowo – księgowe w zarządzaniu recepcją. Ewidencja czasu pracy, zasady budowania harmonogramu pracy.
  6. Rola recepcji w sprzedaży usług i zwiększaniu przychodów hotelu. zasady wynagradzania z tytułu sprzedaży dodatkowej (up-selling), systemy prowizyjne i motywacyjne.
  7. Komunikacja z innymi działami: procedury, cross training.
  8. Zarządzanie działem: delegowanie zadań, obowiązków, weryfikacja realizacji powierzonych działań, rozwiązywanie konfliktów.

Trener

ukryj/pokaż

Joanna Kulesza: absolwentka Finansów i Bankowości w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Doświadczenie sprzedażowe zdobywała zarówno w branży turystycznej, jak i hotelarskiej. Pełniła funkcję Kierownika Handlowo-Operacyjnego w jednym z hoteli OST Gromada. Następnie dołączyła do zespołu IBB Andersia Hotel, gdzie od 2008r. zajmuje się polityka cenową piastując stanowisko Revenue Managera, a od 2014 roku łączy je ze stanowiskiem Front Office Managera.

Warunki uczestnictwa:

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu: 1350 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT). W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt:

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Lokalizacja: Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sulkiewicza 11