Jak dbać o kompetencje pracowników w hotelu (2 dni)

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów HR, specjalistów ds. szkoleń i rekrutacji, a przede wszystkim dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich.

Trener: Magdalena Ślósarczyk

Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia "Jak dbać o kompetencje pracowników w hotelu"

Często stawiamy na rozwój. Nasza firma zmienia się, wprowadza nowe standardy, procedury, produkty i usługi. Ale czy za tą zmianą nadążają nasi pracownicy? Czy potrafią efektywnie i poprawnie wykonywać swoje nowe obowiązki? Czy pracują zgodnie z wytycznymi? A co z ciągłą rekrutacją i nieustającą koniecznością szkolenia? Czy pozyskane z takim trudem nowe zasoby ludzkie podołają naszym oczekiwaniom? I co zrobić, żeby w takich okolicznościach nie obniżyć poziomu jakości naszych usług, do którego przywykli nasi goście i klienci?

Proponowane szkolenie managerskie przygotowane zostało dla osób, które nadzorują lub koordynują pracę w hotelu bądź jego poszczególnych działach i na bieżąco szkolą swoich pracowników lub współpracowników. Szczególnie przydatne będzie osobom, które na co dzień borykają się z nowo zrekrutowanymi pracownikami, praktykantami lub gdy wdrażane są nowe procedury lub standardy.

Korzyści dla uczestników:

Zaprezentowane zasady dbania o kompetencje pracowników będą stanowić skuteczną alternatywę dla stosowanych najczęściej w działach metod szkoleniowych opartych na intuicji i indywidualnych predyspozycjach poszczególnych trenerów. Wskazówki zawarte w szkoleniu ukażą właściwe podejście, które powinno zagwarantować sukces szkoleniowy. Aby szkolić i wyszkolić, a dzięki temu oferować usługi, które zadowolą gości.

Program szkolenia dla hotelarzy

  1. Korzyści płynące ze szkoleń.
  2. Jak i dlaczego ludzie się uczą?
  3. Cechy dobrego trenera i warunki dobrego szkolenia.
  4. Jak rozpoznać potrzeby szkoleniowe pracowników?
  5. Po co nam standardy?
  6. Zakres obowiązków, stanowisko, zadania.
  7. Szkolenia wg struktury ABC – elementy, etapy, kroki.
  8. Sztuka zadawania pytań.
  9. Opracowywanie sesji szkoleniowych w praktyce.
  10. Elementy coachingu.
  11. Szkolenia praktyczne.
  12. Podsumowanie.

Harmonogram szkolenia

Dzień 1
10:30 Rozpoczęcie szkolenia, poranna kawa
13:00 – 13:30 Przerwa na lunch
15:30 – 15:40 Przerwa na kawę
17:30 Zakończenie zajęć

Dzień 2
8:00 Rozpoczęcie szkolenia, poranna kawa
12:00 – 12:10 Przerwa kawowa
13:00 – 13:30 Przerwa na lunch
15:30 Zakończenie zajęć

Trener

Magdalena Ślósarczyk – absolwentka Zarządzania w Turystyce na Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, od 14 lat związana jest zawodowo z branżą turystyczną, wieloletni pracownik Hotelu Radisson Blu w Krakowie (pierwotnie Radisson SAS). Swoją przygodę z tym hotelem zaczynała w dziale Recepcji, gdzie przeszła drogę od Kierownika Zmiany do Kierownika Recepcji, następnie sprawowała funkcję Revenue Managera, w 2010 roku objęła stanowisko Kierownika Działu Pokoi. Następnie pracowała również jako trener wewnętrzny sieci.

Posiada certyfikaty trenerskie sieci Carlson Rezidor: „Yes, I can Hotel Trainer”, „On Job Skills Master Trainer” oraz „Responsible Business Trainer”. W tej ostatniej dziedzinie z zakresu odpowiedzialności przedsiębiorstw w biznesie pełniła również funkcje koordynatora dla wszystkich hoteli sieci Carlson Rezidor w Polsce oraz audytora wewnętrznego przy audytach finansowych.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu:
1500 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT)

W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja

Warszawa