Obsługa klienta (1 dzień)

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działu obsługi klienta.

Trener: Magdalena Ślósarczyk

Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia "Obsługa klienta"

Wszyscy mamy na co dzień do czynienia z obsługą klienta, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Niejednokrotnie sposób, w jaki my obsłużyliśmy naszych gości czy klientów lub w jaki nas obsłużono, wpłynął na całościowe postrzeganie firmy i jej działalności. Jeden gest, ruch czy słowo mogą wpłynąć na sukces lub porażkę w danym procesie obsługi. A więc co zrobić, żeby nasze podejście było zawsze właściwe? Jak sprawić, żeby wszyscy nasi klienci i goście byli zawsze zadowoleni i czy to jest w ogóle możliwe? A jak postępować, jeśli coś pójdzie nie tak? Warto poznać kilka porad i zasad, które mogą ułatwić podejmowanie właściwych kroków w takich sytuacjach.

Na początku szkolenia omawiane będą podstawy w funkcjonowaniu każdej firmy takie jak misja, wizja i cele. Zaprezentowane zostaną ich definicje, przykłady oraz konstrukcja i sens istnienia w firmie. Następnym elementem wziętym na warsztat będzie analiza SWOT i jej przydatność w bieżącej działalności. Kolejno omówione zostaną wizerunek, zachowania, spostrzegawczość oraz idea „empowermentu”. Tą drogą uczestnicy dojdą do 5 zasad budowania relacji oraz 5 kroków w procesie rozwiązywania problemów. Na koniec ciut MAGII…

Korzyści dla uczestników:

Niniejsze szkolenie przeznaczone jest dla osób, które na co dzień mają do czynienia z bezpośrednią obsługą gości i klientów, realizują ich życzenia, rozwiązują ich problemy, przyjmują ich skargi, dbają o wysoki poziom satysfakcji, budują relacje i lojalność wobec firmy. Uczestnicy nabędą umiejętności pozwalające na budowanie relacji z gościem oraz poznają zasady procesu rozwiązywania problemów.

Program szkolenia dla hotelarzy

  1. Podstawy działalności: misja, wizja, cele.
  2. Analiza SWOT – co nas wyróżnia?
  3. LOOK & ACT – wizerunek i zachowania.
  4. Spostrzegawczość.
  5. EMPOWERMENT.
  6. 5 prostych zasad budowania relacji.
  7. 5 kroków w procesie rozwiązywania problemów.
  8. MAGIA

Harmonogram szkolenia

10:30 Rozpoczęcie szkolenia, poranna kawa
13:00 – 13:30 Przerwa na lunch
15:30 – 15:40 Przerwa na kawę
17:30 Zakończenie zajęć

Trener

Magdalena Ślósarczyk – absolwentka Zarządzania w Turystyce na Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, od 14 lat związana jest zawodowo z branżą turystyczną, wieloletni pracownik Hotelu Radisson Blu w Krakowie (pierwotnie Radisson SAS). Swoją przygodę z tym hotelem zaczynała w dziale Recepcji, gdzie przeszła drogę od Kierownika Zmiany do Kierownika Recepcji, następnie sprawowała funkcję Revenue Managera, w 2010 roku objęła stanowisko Kierownika Działu Pokoi. Następnie pracowała również jako trener wewnętrzny sieci.

Posiada certyfikaty trenerskie sieci Carlson Rezidor: „Yes, I can Hotel Trainer”, „On Job Skills Master Trainer” oraz „Responsible Business Trainer”. W tej ostatniej dziedzinie z zakresu odpowiedzialności przedsiębiorstw w biznesie pełniła również funkcje koordynatora dla wszystkich hoteli sieci Carlson Rezidor w Polsce oraz audytora wewnętrznego przy audytach finansowych.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w szkoleniu:
950 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT)

W cenie szkolenia uczestnictwo w warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja

Warszawa