Revenue management jako narzędzie wspierające sprzedaż (2 dni)

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz rezerwacji, a przede wszystkim dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich.

Trener: Ewa Rożnowska-Michałowska

Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia "Revenue management jako narzędzie wspierające sprzedaż"

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę jak analizować i oceniać dotychczasowe działania oraz planować strategię sprzedażową pod kątem maksymalizacji przychodów. Nauczą się liczyć i interpretować kluczowe wskaźniki Revenue Managementu z uwzględnieniem różnych centrów zysku (Pokoje, Gastronomia, Konferencja, SPA) oraz oceniać, które grupy warto sprzedawać priorytetowo. 

W oparciu o realne przykłady branżowe dla różnych typów obiektów (zależnie od lokalizacji i standardu) zaprezentowane zostanie jak i jakie gromadzić dane statystyczne (uczestnik otrzymuje gotowe narzędzia w postaci raportów) – przykładowo – w jaki sposób i po co przeprowadzać segmentacje rynku, analizę klienta oraz analizę konkurencji. Pozna zasady działania promocji, rabatów i pakietów oraz dowie się co jest kluczowe w planowaniu strategii sprzedaży dla konkretnego typu obiektu. 

W oparciu o tą wiedzę będzie w stanie opracować strategie cenowe, produktowe i przygotowywać oferty sprzedażowe tak, aby maksymalizować potencjalny i realny przychód w czasie.

Założenia szkolenia dla hotelarzy

Szkolenie łączy teorię z praktyką pokazaną na bazie przykładów branżowych– zarówno hoteli  wyższych kategorii 4-5 gwiazdkowych, jak i obiektów ekonomicznych.  Trener korzystając z wieloletniej praktyki udowadnia, że Revenue Management może być zastosowany w każdym rodzaju obiektu noclegowego, niezależnie od lokalizacji czy standardu, przedstawiając wskazówki dla każdego z nich. Przez lata szkoleń, trener stworzył program najbardziej korzystny i dostosowany do potrzeb hotelarzy wyłaniając najważniejsze tematy i wskazówki. Zadał sobie też trud by zastosować polskie nazwenictwo i przygotować słowniczek pojęć Revenue Managementu aby ułatwić obcowanie z tym tematem wszystkim uczestnikom.

Uczestnicy analizują prawdziwe przypadki, raporty hotelowe, ucząc się co warto, a czego nie zastosować we własnym obiekcie. Szkolenie zawiera 7 praktycznych ćwiczeń obrazujących zastosowanie narzędzi Revenue Managementu i uświadamiających znaczenie każdego z nich. Są one oparte  na praktyce  i dostosowane do hoteli miejskich, podmiejskich  turystycznych, SPA.

Trener oddaje do dyspozycji uczestników gotowe narzędzia umożliwiające natychmiastowe i bezproblemowae wdrożenie zasad Revenue Managementu w ich obiekcie zaraz po szkoleniu. Uczestnicy otrzymują przykłady gotowych raportów przydatnych w zbieraniu statystyk ucząc się jednocześnie ich interpretacji i zastosowania. Ponadto  trener przekazuje wiele wskazówek dotyczących strategicznego podejścia do Revenue Managementu, umożliwiających świadome podejmowanie decyzji maksymalizujących przychody i planowanie sprzedaży.

Trener

Ewa Rożnowska-Michałowska – od kilkunastu lat związana z międzynarodowym środowiskiem hotelarskim. Pracowała jako Revenue Manager m. in. w Domina Poznań; Domina Hotels & Resorts w Mediolanie; Domina Coral BAY (sześć hoteli 4 i 5*) w Sharm el Sheikh, Egipt; a w IBB Andersia Hotel łączyła funkcje Area Revenue Managera oraz Deputy Hotel Director . Do 2011 roku dyrektor Oddziału Poznań firmy Netmedia Business Travel. Obecnie zajmuje się procesami restrukturyzacji hoteli. Posiada duże doświadczenie w pracy na stanowisku revenue managera oraz specjalisty ds. sprzedaży korporacyjnej. Zarządzała także tożsamością marki hotelu oraz zasobami ludzkimi. Wykładała przedmioty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz analizy sprzedaży na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadziła także wiele projektów doradczych z zakresu Revenue Managementu i Planowania sprzedaży w różnych typach obiektów( hotelach miejskich, SPA, turystycznych, a także schroniskach i pensjonatach). Twórca pierwszego w Polsce, autorskiego szkolenia z Revenue Managementu obecnego na rynku od 2008 roku, które ciągle ewoluuje aby wyjść na przeciw wymaganiom rynkowym i zmieniającym się realiom sprzedażowym. Obecnie pełni funkcje Dyrektora Generalnego w IBB Andersia Hotel.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu:
1500 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT)

W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja

Warszawa