Szkolenie „Skuteczna Sprzedaż Recepcyjna” (8-9 kwietnia) – dwudniowa sesja szkoleniowa

NOWY TERMIN SZKOLENIA: 8-9 KWIETNIA 2019

Szkolenie dla hotelarzy:
Kierownicy i Pracownicy Recepcji Hotelowej

Termin: 8-9 kwietnia 2019 r.

Trener: Agnieszka Kisielewska

Miejsce: Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sulkiewicza 11

Szkolenia w sesji wiosennej 2019
(kliknij w tytuł i poznaj szczegóły)

» 4 – 5 marca 2019 Zarządzanie Służbą Pięter w Hotelu
» 8 – 9 kwietnia 2019 Skuteczna Sprzedaż Recepcyjna
» 16 – 17 maja 2019 Revenue Management jako narzędzie wspierające sprzedaż

Program szkolenia dla hotelarzy

Podczas szkolenia omówione zostaną tematy takie jak:

  1. Sprzedaż – technika lejka, język korzyści – Cecha-Zaleta-Korzyść, typy osobowości i adekwatna komunikacja, znaczenie znajomości usług hotelu, techniki aktywnego słuchania.
  2. Rozmowa telefoniczna – sposób przestawiania oferty hotelu, rola aktywnego słuchania, odpowiadanie na potrzeby Gościa, proponowanie adekwatnych do potrzeb usług hotelu.
  3. Check-in – small talk dla określenia potrzeb, up-selling, cross-selling proponowanie usług, którymi może być zainteresowany Gość.
  4. Bieżący kontakt z Gościem – budowanie zaufania, przywiązania do hotelu.
  5. Check-out – możliwości kształtowania opinii, polecenia, rezerwacje na przyszłość.
  6. Komunikacja po wyjeździe Gościa.

Trener

Agnieszka Kisielewska – absolwentka Organizacji i Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz Marketingu i Komunikacji na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, od 20 lat związana jest zawodowo z branżą turystyczną. Swoją przygodę z hotelarstwem zaczynała na stanowisku Sales&Marketing Executive w gdańskim Holiday INN, następnie pełniła funkcję Dyrektora Pałacu w Leźnie, Dyrektora Domu Muzyka w Gdańsku oraz Dyrektora Hotelu Eureka w Sopocie. Prowadzi szkolenia z obszarów związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą recepcyjną.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu:
1500 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT)

W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja

Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sulkiewicza 11