Sprzedaż w hotelu – Dwudniowy warsztat praktyczny

Trener: Tomasz Karwacki
Termin:  13-14 października
Miejsce:  Hotel Belweder Warszawa (ul. Flory 2)
Czas: 10:30- 18:00 (pierwszy dzień); 8:00-16:00 (drugi dzień)

Podczas szkolenia uczestnicy poznają i będą ćwiczyć następujące zagadnienia: tworzenie planu marketingowo-sprzedażowego dla hotelu, planowanie budżetu sprzedażowego, układanie kalendarza działań sprzedażowych, analiza konkurencji i rynku oraz pozycji rynkowej hotelu, weryfikacja działań sprzedażowych, organizacja działu sprzedaży: spotkania sprzedażowe i ich organizacja, stawianie celów motywacyjnych oraz raporty sprzedażowe, tworzenie przykładowych raportów.

Uczestnicy dowiedzą się też, jak zbudować program motywacyjny dla sprzedawców i pracowników, a także, jak przygotować się do spotkań z klientami. Przedyskutują i ocenią podstawowe narzędzia działu sprzedaży: skąd brać i jak budować bazy klientów, jakie dziś hotel powinien mieć materiały informacyjne i promocyjne), katalog dokumetów sprzedaży – jeśli nie intranet, to co? Budżetowanie sprzedaży i raportowanie w czasie rzeczywistym.

Będzie też mowa o kontraktowaniu: rodzaje umów, zapisy w umowach, o których warto pamiętać, gwarantowanie płatności. Warsztat pozwoli również rozwinąć umiejętności menedżerskie: techniki przekazywania informacji zwrotnych, motywowania, delegowania, rozwijania pracowników metodą coachingu oraz przeprowadzania z pracownikami rozmów dyscyplinujących. Jak zorganizować dział i jak budować ducha zespołowości. Jak podzielić zadania i kompetencje wśród pracowników (kompleksowość usługi w hotelarstwie a struktura działu). Współpraca z innymi działami w hotelu.

Program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej.

Trener: Tomasz Karwacki, obecnie dyrektor w iAlbatros, praktyk z 20-letnim doświadczeniem w hotelarstwie, który pracując w najlepszych hotelach w Polsce przeszedł całą ścieżkę kariery od Portiera do Dyrektora.  Zarządzał w przeszłości działami sprzedaży w warszawskim hotelu Hyatt oraz InterContinental.


Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu: 1350 zł netto (+23 proc. VAT).
W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztatcie, materiały drukowane, wyżywienie (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa.W przypadku zakupienia większej liczby szkoleń lub obecności wiekszej liczby uczestników oferujemy rabaty.

Pobierz formularz zgłoszeniowy a następnie wypełnij i wyślij faksem na numer 22 100 32 46 lub skanem na adres mailowy ewa.behrendt@irh.pl

Szczegółowych informacji na temat szkoleń udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl
22 100 32 46