Sprzedaż w hotelu (2 dni)

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działu sprzedaży, a przede wszystkim dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich.

Trener: Tomasz Zegarski

Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia "Sprzedaż w hotelu"

Sprzedaż to Sztuka. Wymaga ona znakomitego przygotowania merytorycznego, dobrego wizerunku, znajomości psychologii zachowań ludzkich, a także umiejętności słuchania i empatii. Na niniejszym szkoleniu będzie można się o tym przekonać i doświadczyć tego wszystkiego w praktyce.

Korzyści dla uczestników:

Pozyskanie umiejętności nawiązywania nowych kontaktów oraz skutecznej sprzedaży.

Uczestnik m.in. będzie potrafił:

  • przyjmować postawę pro sprzedażową
  • właściwie prowadzić rozmowę handlową
  • otwierać i zamykać sprzedaż
  • wsłuchiwać się w potrzeby Klienta
  • skutecznie komunikować się z Klientem
  • świadomie korzystać ze swoich atutów
  • przekonywać do swoich racji
  • radzić sobie ze emocjami swoimi jak i swoich Klientów
  • skutecznie zbijać zastrzeżenia Klienta
  • znajdować nowych Klientów

Harmonogram szkolenia

Dzień 1
10:30 Rozpoczęcie szkolenia
12:00 – 12:15 Przerwa na kawę
13:30 – 14:00 Przerwa na lunch
16:00 – 16:15 Przerwa na kawę
17:30 Zakończenie

Dzień 2
8:00 Rozpoczęcie szkolenia
09:30 – 09:45 Przerwa kawowa
11:15 – 11:30 Przerwa kawowa
13:00 – 13:30 Przerwa na lunch
15:30 Zakończenie zajęć

Trener

Tomasz Zegarski: Trener biznesu, pedagog, mediator, negocjator. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich sektorach jak: edukacja, hotelarstwo, prasa, motoryzacja, dyplomacja. Od 2000 roku praca w działach handlowych, HR oraz PR. Troszczył się w firmach  o właściwą komunikację, rozwijanie działów sprzedażowych i wizerunek pracowników. Coaching i szkolenia z umiejętności miękkich prowadził m.in. dla: Hotele Syrena, Orlen, Mennica Polska,  AXA, Demag, Husvarna, Hortex, ING, Toyota, Mazurkas Travel, Compensa, Signal Hotel Bukovina, Iduna, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ACME PARTNERS, Hotele Marriott, Intercity, BGK, Próchnik, Advantis, Polpharma, Tramwaje Warszawskie,  Unilever, Pioneer PEKAO Investments,  ARiMR, Volvo Polska, PARP, LG, PKP, Impuls Leasing, Heesung, ZTM W-wa, Unimil, Koleje Mazowieckie, BANDI Cosmetics, Saturn, PKS Warszawa, Oriflame, CAT,  Aegon, Bayer, MON, ZUS, NFZ, MSZ, Air Products, Polski Instytut Dyplomacji, Ministerstwo Rolnictwa, Warsaw Chopin Airport, Konsalnet, Coca-Cola, ARM, UMiG w Połańcu, Wiązownej, a także studenci i kadra profesorska Uczelni Wyższych.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu:
1500 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT)

W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja

Warszawa