Szkolenie „Sztuka sprzedaży”

Akademia Menedżerów Hotelarstwa – wiosna 2017
Szkolenie „Sztuka sprzedaży”
Trener: Tomasz Zegarski

 

Dzień 1 – 9 maj (wtorek)Termin: 9-10 maj 2017
Miejsce: Warszawa, Hotel Rezydencja Belweder Klonowa, ul. Flory 2

10:30 Rozpoczęcie szkolenia, poranna kawa
13:00–13:30 Przerwa na lunch
15:30–15:40 Przerwa na kawę
18:00 Zakończenie zajęć

Dzień 2 – 10 maj (środa)
8:00 Rozpoczęcie szkolenia, poranna kawa.
12:00-12:10 przerwa kawowa
13:00–14:00 Przerwa na lunch.
15:30 Zakończenie zajęć

Cel Szkolenia:
Sprzedaż to Sztuka. Wymaga ona znakomitego przygotowania merytorycznego, dobrego wizerunku, znajomości psychologii zachowań ludzkich, a także umiejętności słuchania i empatii. Na niniejszym szkoleniu będzie można się o tym przekonać i doświadczyć tego wszystkiego w praktyce.

Korzyści dla uczestników:

1. Pozyskanie umiejętności nawiązywania nowych kontaktów oraz skutecznej sprzedaży.
Uczestnik m.in. będzie potrafił:
– przyjmować postawę pro sprzedażową
– właściwie prowadzić rozmowę handlową
– otwierać i zamykać sprzedaż
– wsłuchiwać się w potrzeby klienta
– skutecznie komunikować się z klientem
– świadomie korzystać ze swoich atutów
– przekonywać do swoich racji
– radzić sobie ze emocjami swoimi jak i swoich klientów
– skutecznie zbijać zastrzeżenia

Program szkolenia:

I. Istota Sprzedaży
a. Na czym polega sprzedaż usług hotelowych
b. Sprzedaż właściwa a nie właściwa
II. Etapy procesu sprzedaży
a. 5 poziomów właściwej sprzedaży
b. Preferowane zachowania podczas sprzedaży
III. Spotkanie handlowe
a. Scenariusz spotkania handlowego
b. Techniki stosowane podczas rozmowy handlowej
IV. Komunikacja interpersonalna w sprzedaży
a. Mowa ciała skutecznego handlowca
b. Kultura języka w procesie sprzedaży
V. Wizerunek Sprzedawcy
a. Zasady dress codu handlowca
b. Zachowania budujące wiarygodność handlowca
VI. Praca z telefonem i z głosem
a. Zasady pracy z telefonem
b. Praca z głosem (dykcja, impostacja, dykcja, akcentowanie itp.)
VII. Typologia Klientów
a. 4 typy osobowości Klientów
b. Jak komunikować się z danym typem Klienta
VIII. Trudne sytuacje w sprzedaży
a. Jak radzić sobie z emocjami
b. Jak radzić sobie z emocjami Klientów

Metody przekazywania wiedzy:

Praca indywidualna, praca grupowa, dyskusja, mini-wykład

Prowadzący szkolenie: Tomasz Zegarski

Trener biznesu, pedagog, mediator, negocjator. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich sektorach jak: edukacja, hotelarstwo, prasa, motoryzacja, dyplomacja.
Od 2000 roku praca w działach handlowych, HR oraz PR. Troszczył się w firmach o właściwą komunikację, rozwijanie działów sprzedażowych i wizerunek pracowników.

Coaching i szkolenia z umiejętności miękkich prowadził m.in. dla: Hotele Syrena, Orlen, Mennica Polska, AXA, Demag, Husvarna, Hortex, ING, Toyota, Mazurkas Travel, Compensa, Signal Hotel Bukovina, Iduna, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ACME PARTNERS, Hotele Marriott, Intercity, BGK, Próchnik, Advantis, Polpharma, Tramwaje Warszawskie, Unilever, Pioneer PEKAO Investments, ARiMR, Volvo Polska, PARP, LG, PKP, Impuls Leasing, Heesung, ZTM W-wa, Unimil, Koleje Mazowieckie, BANDI Cosmetics, Saturn, PKS Warszawa, Oriflame, CAT, Aegon, Bayer, MON, ZUS, NFZ, MSZ, Air Products, Polski Instytut Dyplomacji, Ministerstwo Rolnictwa, Warsaw Chopin Airport, Konsalnet, Coca-Cola, ARM, UMiG np. w Połańcu, Wiązownej, a także studenci i kadra profesorska Uczelni Wyższych.

Warunki uczestnictwa:
Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu: 1350 zł netto (+23 proc. VAT). W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa.

Formularz zgłoszeniowy

Organizator:
Instytut Rynku Hotelarskiego.
Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:
Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej.