14-15.11.2017 Sztuka sprzedaży w hotelu

To wydarzenie się już odbyło. Zobacz aktualną lista wydarzeń.

Dwudniowa sesja szkoleniowa "Sztuka sprzedaży w hotelu"

Termin: 14-15 listopad 2017 (wtorek-środa)

Trener: Tomasz Zegarski

Miejsce: Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sułkowskiego 11

Cel szkolenia

ukryj/pokaż

Sprzedaż to Sztuka. Wymaga ona znakomitego przygotowania merytorycznego, dobrego wizerunku, znajomości psychologii zachowań ludzkich, a także umiejętności słuchania i empatii. Na niniejszym szkoleniu będzie można się o tym przekonać i doświadczyć tego wszystkiego w praktyce.

ukryj/pokaż

Sprzedaż to Sztuka. Wymaga ona znakomitego przygotowania merytorycznego, dobrego wizerunku, znajomości psychologii zachowań ludzkich, a także umiejętności słuchania i empatii. Na niniejszym szkoleniu będzie można się o tym przekonać i doświadczyć tego wszystkiego w praktyce.

Korzyści dla uczestników

ukryj/pokaż

Pozyskanie umiejętności nawiązywania nowych kontaktów oraz skutecznej sprzedaży.

Uczestnik m.in. będzie potrafił:

  • przyjmować postawę pro sprzedażową
  • właściwie prowadzić rozmowę handlową
  • otwierać i zamykać sprzedaż
  • wsłuchiwać się w potrzeby Klienta
  • skutecznie komunikować się z Klientem
  • świadomie korzystać ze swoich atutów
  • przekonywać do swoich racji
  • radzić sobie ze emocjami swoimi jak i swoich Klientów
  • skutecznie zbijać zastrzeżenia Klienta
  • znajdować nowych Klientów

Program szkolenia

ukryj/pokaż

  1. Istota Sprzedaży: na czym polega sprzedaż usług hotelowych, sprzedaż właściwa a nie właściwa.
  1. Etapy procesu sprzedaży: 5 poziomów właściwej sprzedaży, preferowane zachowania podczas sprzedaży.
  1. Spotkanie handlowe: scenariusz spotkania handlowego, techniki stosowane podczas rozmowy handlowej.
  1. Komunikacja interpersonalna w sprzedaży: mowa ciała skutecznego handlowca, kultura języka w procesie sprzedaży.
  1. Wizerunek Sprzedawcy: zasady dress codu handlowca, zachowania budujące wiarygodność handlowca.
  1. Praca z telefonem i z głosem: zasady pracy z telefonem, praca z głosem (dykcja, impostacja, dykcja, akcentowanie itp.).
  1. Typologia Klientów: 4 typy osobowości Klientów, jak komunikować się z danym typem Klienta.
  1. Trudne sytuacje w sprzedaży: jak radzić sobie z emocjami, jak radzić sobie z emocjami Klientów.

 Metody przekazywania wiedzy: praca indywidualna, praca grupowa, dyskusja, wykład

Trener

ukryj/pokaż

Tomasz Zegarski: Trener biznesu, pedagog, mediator, negocjator. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich sektorach jak: edukacja, hotelarstwo, prasa, motoryzacja, dyplomacja. Od 2000 roku praca w działach handlowych, HR oraz PR. Troszczył się w firmach  o właściwą komunikację, rozwijanie działów sprzedażowych i wizerunek pracowników. Coaching i szkolenia z umiejętności miękkich prowadził m.in. dla: Hotele Syrena, Orlen, Mennica Polska,  AXA, Demag, Husvarna, Hortex, ING, Toyota, Mazurkas Travel, Compensa, Signal Hotel Bukovina, Iduna, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ACME PARTNERS, Hotele Marriott, Intercity, BGK, Próchnik, Advantis, Polpharma, Tramwaje Warszawskie,  Unilever, Pioneer PEKAO Investments,  ARiMR, Volvo Polska, PARP, LG, PKP, Impuls Leasing, Heesung, ZTM W-wa, Unimil, Koleje Mazowieckie, BANDI Cosmetics, Saturn, PKS Warszawa, Oriflame, CAT,  Aegon, Bayer, MON, ZUS, NFZ, MSZ, Air Products, Polski Instytut Dyplomacji, Ministerstwo Rolnictwa, Warsaw Chopin Airport, Konsalnet, Coca-Cola, ARM, UMiG np. w Połańcu, Wiązownej, a także studenci i kadra profesorska Uczelni Wyższych.

Warunki uczestnictwa:

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu: 1350 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT). W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt:

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

 

Lokalizacja: Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sulkiewicza 11