Zarządzanie ceną i elektronicznymi kanałami dystrybucji

Trener: Joanna Kulesza
Termin: 5-6 luty
Miejsce: Hotel MDM Warszawa (Pl. Konstytucji)
Czas: 10:30 – 17:00 (pierwszy dzień), 8:00 – 15:00 (drugi dzień)

10:30 Rozpoczęcie szkolenia, poranna kawa
13:00-13:30 Przerwa na lunch
15:30-15:40 Przerwa na kawę
18:00 Zakończenie zajęć

Szkolenie ma na celu pokazanie jak zwiększyć efektywności sprzedaży ofert online, która przekłada się na wzrost obłożenia, a tym samym przychodów i wskaźnika RevPAR w hotelu.
Pokaże na co zwrócić uwagę w prezentacji, jak zainteresować gości swoim obiektem, jak dobrze wykorzystać oferowane przez IDS promocje, wskaże zmiany jakie zachodzą w sprzedaży internetowej. Sprzedaż online nie ogranicza się do zamykania i otwierania systemów, daje znacznie więcej możliwości, o których w nawale pracy często zapominamy.

Cel Szkolenia:
Szkolenie pokaże, jak zwiększyć efektywność sprzedaży ofert online, która przekłada się na wzrost obłożenia, a tym samym przychodów i wskaźnika revPAR w hotelu. Pokaże także, na co zwrócić uwagę w prezentacji hotelu, jak zainteresować gości swoim obiektem, jak dobrze wykorzystać oferowane przez IDS promocje, wskaże zmiany jakie zachodzą w sprzedaży internetowej. Sprzedaż online nie ogranicza się do zamykania i otwierania systemów, daje znacznie więcej możliwości , o których w nawale pracy często zapominamy.

Profil Uczestnika:
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelarskich, a także pracowników działów sprzedaży i marketingu, rezerwacji, kierowników recepcji, pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż on-line.

Plan szkolenia

1. Wybór odpowiedniego kanału sprzedaży:
– kim jest OTA, IDS , GDS i wholesaler,
– gdzie swoją ofertę powinien umieścić obiekt biznesowy, a gdzie turystyczny?

2. Prezentacja obiektu on-line:
– co powinna zawierać własna strona www,
– jak dobrze przygotować ofertę do zamieszczenia na portalach,
– jak zachęcić odwiedzających stronę do dokonania rezerwacji.

3. Efektywna sprzedaż na portalach rezerwacyjnych:
– przegląd ofert specjalnych wiodących systemów rezerwacyjnych,
– rate parity: czy istnieje?
– analiza raportów udostępnianych przez portale.

4. Przewodnik po GDS
– charakterystyka działalności,
– zasady współpracy.

5. Narzędzia wspomagające zarządzanie e- kanałami:
– dlaczego warto zainwestować w Channel Manager,
– przegląd dostępnych na rynku dostawców.

6. Użytkownicy platform; analiza zachowań i aktualnych trendów
– kim są obecni użytkownicy Internetu,
– media społecznościowe i ich wpływ na strategię sprzedaży,
– czy każdy hotel powinien mieć funpage,
– jak dobrze wykorzystać popularność serwisów społecznościowych.


PROFIL TRENERA
Joanna Kulesza – Absolwentka Finansów i Bankowości w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Doświadczenie sprzedażowe zdobywała zarówno w branży turystycznej, jak i hotelarskiej. Pełniła funkcję Kierownika Handlowo-Operacyjnego w jednym z hoteli OST Gromada. Następnie dołączyła do zespołu IBB Andersia Hotel, gdzie od 2008r. zajmuje się polityka cenową piastując stanowisko Revenue Managera.


Koszt uczestnictwa w dwudniowym szkoleniu wynosi 1350 zł netto (+ 23 proc. VAT). W przypadku zakupienia większej liczby szkoleń lub obecności wiekszej liczby uczestników oferujemy rabaty. Liczba miejsc na każde szkolenie jest ograniczona do max. 22 osób.

Szczegółowych informacji na temat szkoleń udziela:

Paweł Przybysz
kom. 790 215 348
e-mail: pawel.przybysz@irh.pl
faks 22 100 32 46

Pobierz formularz zgłoszeniowy a następnie wypełnij i wyślij faksem na numer 22 100 32 46 lub skanem na mail jednego z konsultantów.