Zarządzanie recepcją i rezerwacją w hotelu. Dwudniowy warsztat praktyczny

Trener: Joanna Kulesza
Termin: 9-10 lutego
Miejsce:  Hotel Belweder Warszawa (ul. Flory 2)
Czas: 10:30-18:00 (pierwszy dzień);
8:00-16:00 (drugi dzień)

Szkolenie ma na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania recepcją oraz, w ramach recpecji – komórką rezerwacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne służą doskonaleniu umiejętności obsługi gościa oraz poznaniu zasad właściwej organizacji i techniki pracy w recepcji.

W programie szkolenia:
1. Wprowadzenie do tematu szkolenia. Rola recepcji w działalności hotelu. Obowiązki pracowników recepcji
i rezerwacji, organizacja pracy działu, funkcja reprezentacyjna i informacyjna.
2. Podstawowe zasady pracy recepcji. Omówienie podstawowych procedur niezbędnych do prawidłowego działania recepcji i kompleksowej obsługi gościa hotelowego. Warsztaty z tworzenia procedur.
3. Rozwiązywanie konfliktów i postępowanie w sytuacjach nadzwyczajnych. Umiejętności negocjacji pracowników działu.
4. Zarządzanie internetowymi kanałami dystrybucji. Komórka rezerwacji w strukturze działu.
5. Zagadnienia kadrowo-księgowe w zarządzaniu recepcją. Ewidencja czasu pracy, zasady budowania harmonogramu pracy.
6. Rola recpecji w sprzedaży usług i zwiększaniu przychodów hotelu. Zasady wynagradzania z tytułu sprzedaży dodatkowej (up-selling), systemy prowizyjne i motywacyjne.
7. Komunikacja z innymi działami: procedury, cross training.
8. Zarządzanie działem: delegowanie zadań, obowiązków, weryfikacja realizacji powierzonych działań, rozwiązywanie konfliktów.

Trener: Joanna Kulesza. Absolwentka Finansów i Bankowości w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Doświadczenie sprzedażowe zdobywała zarówno w branży turystycznej, jak i hotelarskiej. Pełniła funkcję Kierownika Handlowo-Operacyjnego w jednym z hoteli OST Gromada. Następnie dołączyła do zespołu IBB Andersia Hotel, gdzie od 2008r. zajmuje się polityka cenową piastując stanowisko Revenue Managera, a od 2014 roku łączy je ze stanwiskiem Front Office Managera.

Warunki uczestnictwa: Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu: 1350 zł netto (+23 proc. VAT). W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Dla naszych stałych klinetów oraz w przypadku zakupienia większej liczby szkoleń lub obecności większej liczby uczestników oferujemy rabaty.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
tel. kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl
faks 22 100 32 46