Zarządzanie Służbą Pięter w Hotelu – 4-5 marca 2019 – dwudniowa sesja szkoleniowa

Szkolenie dla hotelarzy:
Kierownicy Służby Pięter i Menedżerowie ds. Jakości

Termin: 4-5 marca 2019 r.

Trener: Magdalena Ślósarczyk

Miejsce: Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sulkiewicza 11

Czystość w hotelu jest jednym z kluczowych czynników oceny hotelu przez gości. Dobre wrażenie można w tym przypadku zrobić tylko raz, a wpływa ono bezpośrednio na zyski hotelu. Goście swoje opinie pozostawiają na portalach rezerwacyjnych, w wyszukiwarkach metasearch oraz w social mediach. Pozostawiona opinia ma wpływ na decyzje zakupowe innych gości hotelowych. 

Jak zarządzać Działem Służby Pięter, aby funkcjonował zgodnie z najlepszymi standardami, a równocześnie wypełniał określone ramy budżetowe.

Założenia szkolenia dla hotelarzy

Podczas szkolenia omówione zostaną kwestie związane z:

  • pozyskaniem i utrzymaniem załogi,
  • opracowaniem procedur operacyjnych i niezbędnych dokumentów,
  • przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa,
  • kontrolą jakości pracy w dziale, 
  • gospodarowaniem zasobami i kosztami. 

Przedstawione zostaną różne wzory harmonogramów, metody szkoleniowe personelu i inne pomocne narzędzia, które mogą skutecznie wpłynąć na efektywność pracy działu Służby Pięter.

Szkolenie ma charakter warsztatów z miejscem na pytania, dyskusje, wymianę doświadczeń i najlepszych praktyk, a zatem może zaowocować nie tylko nową wiedzą, ale też praktycznymi radami i kontaktami branżowymi.

Trener

Magdalena Ślósarczyk – absolwentka Zarządzania w Turystyce na Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, od 14 lat związana jest zawodowo z branżą turystyczną, a od ponad 12 lat z Hotelem Radisson Blu w Krakowie (pierwotnie Radisson SAS). Swoją przygodę z tym hotelem zaczynała w dziale Recepcji, gdzie przeszła drogę od Kierownika Zmiany do Kierownika Recepcji, następnie sprawowała funkcję Revenue Managera, a w 2010 roku objęła stanowisko Kierownika Działu Pokoi. Posiada certyfikaty trenerskie sieci Carlson Rezidor: „Yes, I can Hotel Trainer”, „On Job Skills Master Trainer” oraz „Responsible Business Trainer”. W tej ostatniej dziedzinie z zakresu odpowiedzialności przedsiębiorstw w biznesie jest również koordynatorem dla wszystkich hoteli sieci Carlson Rezidor w Polsce. Od dwóch lat jest także audytorem wewnętrznym przy audytach finansowych.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu:
1500 zł netto/ osobę (+23 proc. VAT)

W cenie szkolenia uczestnictwo w dwudniowym warsztacie, materiały drukowane, publikacje IRH, wyżywienie przez dwa dni (przerwy kawowe i lunch), certyfikat Akademii Menedżerów Hotelarstwa. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt

Zgłoszenia przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Ewa Behrendt
kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja

Warszawa, Hotel Belwederski, ul. Sulkiewicza 11