Ludzie to wartość hotelu, w przeszłości wielu mogło tego nie dostrzegać. To szybko się jednak zmienia, kiedy rynek pracy jest tak konkurencyjny.
Nasze szkolenia dla hotelarzy to nie tylko wartość dla hotelu w postaci konkretnej wiedzy, która przekłada się na dochody hoteli i zadowolenie gości, ale także tworzenie dla pracowników perspektyw aby wiązali z hotelem i biznesem hotelowym w przyszłość.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń wewnętrznych Instytutu Rynku Hotelarskiego. Jest to pierwszy na rynku polskim, kompleksowy program szkoleniowy skierowany do pracowników hoteli. Szkolenia prowadzone są przez trenerów z dużym doświadczeniem w wykładanych dziedzinach; nasi wykładowcy to hotelarze-praktycy, posiadający jednocześnie wieloletni dorobek dydaktyczny.
Przeszkoliliśmy kilkaset osób w dziesiątkach hoteli w tym w hotelach sieciowych: Scandic, Campanile, Focus.
Prowadzimy szkolenia między innymi z zakresu:
Obsługi gościa
dla pracowników działów mających bezpośredni kontakt z gościem: recepcja, sprzedaż i marketing, konferencje, gastronomia, służba pięter, odnowa biologiczna
Sprzedaży i marketingu usług
dla pracowników zajmujących się sprzedażą: recepcja i rezerwacja, marketing, sprzedaż, gastronomia, odnowa biologiczna
Organizacji i technik pracy
dla pracowników wszystkich działów w hotelu.
Serdecznie zachęcamy do podwyższania kwalifikacji w ramach szkoleń wewnętrznych Instytutu Rynku Hotelarskiego! Przeprowadziliśmy dziesiątki szkoleń w hotelach indywidualnych, ale co warto podkreślić także w hotelach sieciowych o ustalonych standardach operacyjnych (m.in. Gromada, Campanile, Scandic). Szkolimy także z obsługi klienta poza hotelami. Cykl szkoleń z zakresu najwyższych standardów obsługi klienta zakupił u nas m.in. Mercedes Benz Polska. Rekomendacje z przeprowadzonych szkoleń dostępne są na życzenie.
Szczegółowych informacji na temat szkoleń wewnętrznych udziela:
Ela Maleszewska
tel. kom. 607 835 591
e-mail: [email protected]