Szkolenia wewnętrzne

Ludzie to wartość hotelu, w przeszłości wielu mogło tego nie dostrzegać. To szybko się jednak zmienia, kiedy rynek pracy jest tak konkurencyjny.

Nasze szkolenia to nie tylko wartość dla hotelu w postaci konkretnej wiedzy, która przekłada się na dochody hoteli i zadowolenie gości, ale także tworzenie dla pracowników perspektyw aby wiązali z hotelem i biznesem hotelowym w przyszłość.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń wewnętrznych Instytutu Rynku Hotelarskiego. Jest to pierwszy na rynku polskim, kompleksowy program szkoleniowy skierowany do pracowników hoteli. Szkolenia prowadzone są przez trenerów z dużym doświadczeniem w wykładanych dziedzinach; nasi wykładowcy to hotelarze-praktycy, posiadający jednocześnie wieloletni dorobek dydaktyczny.

Przeszkoliliśmy kilkaset osób w dzisiątkach hoteli w tym w hotelach sieciowych: Scandic, Campanile, Focus.

Prowadzimy szkolenia między innymi z zakresu:

Obsługi gościa
dla pracowników działów mających bezpośredni kontakt z gościem: recepcja, sprzedaż i marketing, konferencje, gastronomia, służba pięter, odnowa biologiczna

Sprzedaży i marketingu usług
dla pracowników zajmujących się sprzedażą: recepcja i rezerwacja, marketing, sprzedaż, gastronomia, odnowa biologiczna

Organizacji i technik pracy
dla pracowników wszystkich działów w hotelu.

Serdecznie zachęcamy do podwyższania kwalifikacji w ramach szkoleń wewnętrznych Instytutu Rynku Hotelarskiego! Przeprowadziliśmy dziesiątki szkoleń w hotelach indywidualnych, ale co warto podkreślić także w hotelach sieciowych o ustalonych standardach operacyjnych (m.in. Gromada, Campanile, Scandic). Szkolimy także zobłsugi klienta poza hotelami. Cykl szkoleń z zakresu najwyższych standardów obsługi klienta zakupił u nas m.in. Mercedes Benz Polska. Rekomendacje z przeprowadzonych szkoleń dostępne są na życzenie.

Szczegółowych informacji na temat szkoleń wewnętrznych udziela:
Ewa Behrendt
tel. kom. 537 137 437
e-mail: ewa.behrendt@irh.pl