Warsztaty Inwestycji Hotelowych – spotkanie inwestorów, hotelarzy i dostawców – 27 lutego, Szczecin Hotel Dana Business & Conference

Bezpośrednie nawiązanie kontaktu z producentem lub dostawcą produktu lub rozwiązania, zapoznanie się z jego jakością, właściwościami, ceną, warunkami zakupu dla każdego wyposażającego obiekt hotelowy jest pożądane i cenne. Od 14 lat staramy się łączyć inwestorów i dostawców organizując warsztaty technologiczne przybliżające zagadnienia nowych technologii, nowatorskich usług i rozwiązań w hotelarstwie.

Istotną częścią naszych spotkań jest część merytoryczna, na którą składają się prelekcje specjalistów od marketingu, prowadzenia inwestycji, architektów i innych.

Warsztaty mają charakter biznes-to-biznes. Na spotkaniach inwestorzy i hotelarze mogą zapoznać się z najnowszą ofertą handlową producentów sprzętu i usług dla hoteli. Kontaktom biznesowym służą przerwy kawowe, lunch.

Uczestnictwo w warsztatach wymaga rejestracji i jest bezpłatne dla właścicieli, dyrektorów i inwestorów. Zapewniamy lunch i przerwy kawowe.

W przypadku zdarzeń losowych wpływających na niemożność przybycia, bezkosztowa rezygnacja z uczestnictwa jest możliwa do 7 dni przed terminem warsztatów.

W przypadku późniejszej anulacji uczestnik zobowiązuje się do pokrycia 100 zł (+23% VAT).

Kontakt:

Informacji udziela oraz zgłoszenia przyjmują:
Ela Maleszewska kom. 607 835 591, e-mail: ela.maleszewska@irh.pl
Ewa Behrendt kom. 537 137 437, e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja:
Hotel Dana Business & Conference
Aleja Wyzwolenia 50, 71-500 Szczecin

Program warsztatów

9:30 Rejestracja uczestników. Poranna kawa.
10:00 Rozpoczęcie warsztatów. Powitanie uczestników.

10.00 Rynek hotelowy – najważniejsze dane i wskaźniki rynku hotelowego oraz konkluzje na przyszłość.

Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego

Obserwacja zmian na rynku pozwala zaplanować zarówno inwestycje, jak i działalność hotelu w następnych latach. Inwestycje w sektorze hotelowym w obecnej sytuacji gospodarczej coraz bardziej dotyczą przestawiania modelu funkcjonowania istniejących produktów hotelowych. Planowanie nowych hoteli coraz trudniej będzie opierać na starych konceptach. Tematem prezentacji, która oprze się na danych i wskaźnikach rynku hotelowego w Polsce, będzie zarządzanie działaniami związanymi z tworzeniem nowego obiektu lub repozycjonowaniem funkcjonowania istniejącego na poziomie ogólnej koncepcji produktu, designu i marketingu na podstawie doświadczeń z kilkudziesięciu projektów doradczych przeprowadzonych przez IRH.

Zbigniew Bugaj w Instytucie Rynku Hotelarskiego jest odpowiedzialny za współtworzenie koncepcji produktowych i turystycznych. Zajmuje się analizami polskiego rynku hotelarskiego. W ramach IRH współpracował z kilkudziesięcioma inwestorami na terenie całego kraju w zakresie realizowanych przez firmę studiów wykonalności, biznesplanów i przede wszystkim koncepcji produktowych i marketingowych. Na zlecenie POT kierował projektem stworzenia metodologii badania rynku MICE w Polsce. Z wykształcenia prawnik i orientalista łączy pasję podróżniczą z rozwijaniem doświadczeń zawodowych. Zwiedził ponad 70 krajów i kilkaset hoteli na całym świecie.

10:30 Łazienka od Duravit – postindustrialna elegancja, precyzja, detal, doskonałość.

Agnieszka Bąk-Słomska, Duravit Polska

W trakcie prezentacji zwrócę Państwa uwagę na najnowsze rozwiązania wzornicze, technologiczne i cenowe ceramiki sanitarnej i mebli dostosowanych do różnych standardów hoteli.

10:50 Grand Concept – łazienka hotelowa na nowo.

Wioletta Marat, Cersanit

Chcielibyśmy zainteresować Państwa współczesnym designem łazienki w formule Grand Concept: szlachetny kamień (Grand Stone), surowy beton (Grand Concrete), ciepłe drewno (Grand Wood) i kolorów ziemi (Grand Colours). Te naturalne materiały stały się symbolem nowoczesności, podążania za najnowszymi trendami i świadomości tego, co aktualnie najmodniejsze we wnętrzach. Płytki odwzorowujące motywy natury i świata są pięknym i trwałym materiałem, który stwarza możliwości efektownej aranżacji różnych powierzchni.

11:10 Strefa Fitness w Hotelu – przepis na sukces.

Bartłomiej Popławski, Johnson Health Tech. Poland

Czy strefa fitness to obowiązek, a może szansa. Dlaczego warto stworzyć strefę fitness w hotelu. Kto z niej skorzysta. Ile będzie kosztować?


11:30 Przerwa kawowa & get together.

(rozmowy kuluarowe, handlowe, prezentacja produktów)

12:00 Rozwiązania podłogowe dla hoteli i obiektów komercyjnych.

Przemysław Witoński, Pergo

Klasyczna i ponadczasowa podłoga pozwala dopasować pomieszczenia do każdego stylu, stanowiąc nieodłączny element wystroju wnętrz, identyfikacji wizualnej, jak i podkreślając istotę przepięknej lokalizacji obiektu. Marka Pergo znana jest na świecie jako partner branży hotelarskiej w zakresie pokryć podłogowych.

12:20
1. Oszczędność energii w systemach wentylacji kuchennej – prezentacja systemu MARVEL
2. Live cooking w sali konferencyjnej – prezentacja systemu MOBICHEF

Arkadiusz Grabiński, Halton

Rosnące ceny mediów oraz brak automatycznej regulacji systemów wentylacyjnych w kuchniach wpływają na wysokie koszty eksploatacyjne prowadzenia restauracji hotelowych. System automatycznej regulacji wentylacji kuchennej MARVEL firmy Halton pozwala je znacząco ograniczyć – bez niekorzystnych kompromisów, wpływających na jakość pracy.
System MOBICHEF to urządzenie pozwalające przygotować posiłki w miejscu, które nie jest do tego przygotowane. Pozwala to na organizację sesji gotowania na żywo (live cooking) bezpośrednio przed gośćmi w czasie np. przyjęcia lub konferencji bez konieczności podłączania się do systemu wentylacyjnego. Zapraszamy na prezentację.

12:40 W hotelu jak w banku.

Aleksander Styś, Zyxel i Krzysztof Kowalski, Kowalski ORG

W hotelu przetwarzane są takie same dane jak w banku np.: dane z kart kredytowych. Omówimy praktyki bezpieczeństwa informacji i ochrony prywatności gości hotelowych w oparciu o wnioski z udokumentowanych naruszeń ochrony danych osobowych w branży hotelowej.

13:10 Kompleksowe budowanie wizerunku wnętrz hotelowych.

Michał Sworowski, Area Manager Vescom

Vescom zajmuje się projektowaniem, produkcją i dystrybucją najwyższej jakości materiałów wnętrzarskich, przeznaczonych na rynek inwestycyjny również hotelarski.
Zapraszamy na prezentacje nowoczesnych rozwiązań hotelowego designu z wykorzystaniem oklein ściennych, materiałów obiciowych i tkanin zasłonowych firmy Vescom.


13:30 Lunch & get together

(rozmowy kuluarowe, handlowe, prezentacja produktów)

14:30 Tworzenie unikalnej wizji hotelu – współpraca z architektem wnętrz.

prof. ASP Jan Sikora, Sikora Wnętrza

Hotel, zanim gość go odwiedzi, musi uwieść obrazem – perfekcyjną wizualizacją lub zdjęciem. Czasami to jeden kadr decyduje o wyborze danego kierunku podróży, danego hotelu. Ten kadr wygrywa też krajowe i międzynarodowe konkursy – zapewnia rozgłos i sławę miejsca. Stworzenie tego unikalnego komunikatu to rola architekta wnętrz, który na początku wsłuchuje się w głos Inwestora a następnie tworzy innowacyjną przestrzeń. Ważne jest tu kilka czynników: optymalny budżet, analiza potrzeb Inwestora, poznanie potrzeb rynku a następnie doskonała jakość projektu i perfekcyjnie zaplanowany proces realizacji. Jan Sikora przybliży kilka kluczowych aspektów realizacji podczas prezentacji.

Jan Sikora to architekt wnętrz, założyciel pracowni Sikora Wnętrza (www.sikorawnetrza.com). Autor ponad stu wnętrz publicznych i prywatnych. Nagradzany w kraju i za granicą m.in. nagrodą za najpiękniejsze polskie wnętrze hotelowe (Hotel Number One), Nagrodą Architektoniczną Polityki czy międzynarodową nagrodą za projekt Stacja Kultura w Rumi. Obecnie projektuje około 30 wnętrz m.in. hotel w Islandii, apartament w Oslo w Norwegii i restauracji w centrum Warszawy. Jest profesorem Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

15.00 Prezentacja Hotelu Dana i oprowadzenie po obiekcie

Aleksandra Olszewska, Hotel Dana Businesss & Conference

15:30 Zakończenie warsztatów

Sponsorzy

DURAVIT
MATRIX
HALTON
HILDING
CERSANIT
OPOCZNO
DELIUS
Hotelgram
PERGO
ZYXEL
VESCOM
VESCOM