Warsztaty Inwestycji Hotelowych – spotkanie inwestorów, hotelarzy i dostawców – 6 maja, Vienna House Andel’s Cracow

Bezpośrednie nawiązanie kontaktu z producentem lub dostawcą produktu lub rozwiązania, zapoznanie się z jego jakością, właściwościami, ceną, warunkami zakupu dla każdego wyposażającego obiekt hotelowy jest pożądane i cenne. Od 14 lat staramy się łączyć inwestorów i dostawców organizując warsztaty technologiczne przybliżające zagadnienia nowych technologii, nowatorskich usług i rozwiązań w hotelarstwie.

Tym razem zapraszamy do Krakowa, gdzie 6 maja w hotelu Vienna House Andel’s Cracow.

Istotną częścią naszych spotkań jest część merytoryczna, na którą składają się prelekcje specjalistów od marketingu, prowadzenia inwestycji, architektów i innych.

Warsztaty mają charakter biznes-to-biznes. Na spotkaniach inwestorzy i hotelarze mogą zapoznać się z najnowszą ofertą handlową producentów sprzętu i usług dla hoteli. Kontaktom biznesowym służą przerwy kawowe, lunch.

Uczestnictwo w warsztatach wymaga rejestracji i jest bezpłatne dla właścicieli, dyrektorów i inwestorów. Zapewniamy lunch i przerwy kawowe.

W przypadku zdarzeń losowych wpływających na niemożność przybycia, bezkosztowa rezygnacja z uczestnictwa jest możliwa do 7 dni przed terminem warsztatów.

W przypadku późniejszej anulacji uczestnik zobowiązuje się do pokrycia 100 zł (+23% VAT).

Kontakt:

Informacji udziela oraz zgłoszenia przyjmują:
Ela Maleszewska kom. 607 835 591, e-mail: ela.maleszewska@irh.pl
Ewa Behrendt kom. 537 137 437, e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja:
Vienna House Andel’s Cracow
Pawia 3, 31-154 Kraków

W programie warsztatów

Rynek hotelowy – najważniejsze dane i wskaźniki rynku hotelowego oraz konkluzje na przyszłość.
Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego

Obserwacja zmian na rynku pozwala zaplanować zarówno inwestycje, jak i działalność hotelu w następnych latach. Inwestycje w sektorze hotelowym w obecnej sytuacji gospodarczej coraz bardziej dotyczą przestawiania modelu funkcjonowania istniejących produktów hotelowych. Planowanie nowych hoteli coraz trudniej będzie opierać na starych konceptach. Tematem prezentacji, która oprze się na danych i wskaźnikach rynku hotelowego w Polsce, będzie zarządzanie działaniami związanymi z tworzeniem nowego obiektu lub repozycjonowaniem funkcjonowania istniejącego na poziomie ogólnej koncepcji produktu, designu i marketingu na podstawie doświadczeń z kilkudziesięciu projektów doradczych przeprowadzonych przez IRH.

Zbigniew Bugaj w Instytucie Rynku Hotelarskiego jest odpowiedzialny za współtworzenie koncepcji produktowych i turystycznych. Zajmuje się analizami polskiego rynku hotelarskiego. W ramach IRH współpracował z kilkudziesięcioma inwestorami na terenie całego kraju w zakresie realizowanych przez firmę studiów wykonalności, biznesplanów i przede wszystkim koncepcji produktowych i marketingowych. Na zlecenie POT kierował projektem stworzenia metodologii badania rynku MICE w Polsce. Z wykształcenia prawnik i orientalista łączy pasję podróżniczą z rozwijaniem doświadczeń zawodowych. Zwiedził ponad 70 krajów i kilkaset hoteli na całym świecie.

Grand Concept – łazienka hotelowa na nowo.

Wioletta Marat, Cersanit

Chcielibyśmy zainteresować Państwa współczesnym designem łazienki w formule Grand Concept: szlachetny kamień (Grand Stone), surowy beton (Grand Concrete), ciepłe drewno (Grand Wood) i kolorów ziemi (Grand Colours). Te naturalne materiały stały się symbolem nowoczesności, podążania za najnowszymi trendami i świadomości tego, co aktualnie najmodniejsze we wnętrzach. Płytki odwzorowujące motywy natury i świata są pięknym i trwałym materiałem, który stwarza możliwości efektownej aranżacji różnych powierzchni.

Strefa Fitness w Hotelu – przepis na sukces.

Bartłomiej Popławski, Johnson Health Tech. Poland

Czy strefa fitness to obowiązek, a może szansa. Dlaczego warto stworzyć strefę fitness w hotelu. Kto z niej skorzysta. Ile będzie kosztować?

i wiele innych….

Pełen program już wkrótce…

Sponsorzy

CERSANIT
MATRIX