Warsztaty Medical SPA, 21-22 maja 2018, Malinowy Raj Mineral Hotel, Solec-Zdrój

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowo interesujące i inspirujące warsztaty obiektów typu uzdrowiskowego, rehabilitacyjnego, medical spa i wellness w obszarze turystyki medycznej.

Będzie to nie tylko okazja zapoznania się z ważnymi dostawcami dla tego biznesu, ale także wartościowe poszerzenie wiedzy za zakresu hotelarstwa, wellnessu oraz medical spa.

Tematyka spotkania

  • wyposażenie obiektów – nowości na rynku produktów i usług,
  • jak zastosować właściwą strategię sprzedaży w odniesieniu do produktu hotelowego, którym dysponujemy,
  • oczekiwania gościa zagranicznego w tym niemieckiego i skandynawskiego stosunku do obiektów typu wellness i medical,
  • nowe produkty i usługi na rynku obiektów uzdrowiskowych, rehabilitacyjnych, SPA, działających w obszarze komercyjnej turystyki wellnesowej i medycznej,
  • jak optymalizować istniejące (lub projektować nowe)  obiekty hotelowe, wellnesowe – najlepsze przykłady w działaniu.

W ramach programu jest także przewidziany rabat 20 proc. na wszystkie zabiegi w Centrum Medycznym. W ramach pobytu dostęp do wszystkich stref basenowych oraz saun w kompleksie Basenów Mineralnych. Parking dla uczestników bezpłatny. Wieczorem zapraszamy na kolację integracyjną dla uczestników spotkania.

Miło będzie nam gościć właścicieli i dyrektorów obiektów, inwestorów, którzy budują, remontują i modernizują lub planują nową inwestycje w obszarze hotelarstwa, wellness oraz medi spa. Spotkanie zaplanowane jest dla 30-50 uczestników.

Program warsztatów

„Kilka nowych zagadnień współczesnego wellnesu które mają wpływ na ewolucję tego biznesu." – Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego

W 20 minutowej prezentacji wskażę kilka konkretnych pomysłów/trendów ze świata, które mają istotny wpływ na budowanie programu pobytowego w obiekcie spa&wellness. Będzie to także wstęp do prezentacji, która zakończy warsztaty.

„Turystyka Medyczna w praktyce – obsługa pacjenta zagranicznego." – Magdalena Rutkowska, Medical Travel Partner

Polska jako jedyny kraj wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej została umieszczona na mapie światowych preferowanych destynacji w turystyce medycznej wg. Medical Tourism Index. Polska została wyróżniona spośród innych krajów regionu i warto, aby placówki medyczne i ośrodki Spa w Polsce były gotowe na przyjmowanie pacjentów zagranicznych. Dodatkowo Turystyka medyczna jest sektorem polskiej gospodarki, która jest wspierana finansowo przez Ministerstwo Rozwoju w roku 2017.

Turystyka i medyczna to dwie prężnie rozwijające się gałęzie gospodarki. Ich przenikanie się powoduje w ostatnich latach intensywny rozwój turystyki zdrowotnej. Nowe technologie i dynamiczny rozwój telemedycyny ułatwiają komunikację lekarz-pacjent, pozwalają znaleźć najlepsze ośrodki lub niedostępne procedury medyczne.

„Pomysł na zindywidualizowane  SPA MENU." – Anita Bajdalska, firma konsultingowa Manager SPA

Jakie zabiegi SPA, mogłyby się znaleźć w menu, aby zadowolić współczesnego gościa? Opisy MENU SPA, jakich błędów nie warto popełniać, aby oferta oferowała jak największe szanse na sukces wśród gości. Jakie elementy należy wziąć pod uwagę , przy decyzjach o wyborze partnera kosmetycznego dla hotelowego SPA? Czy każda marka, oferuje takie same warunki współpracy?

„Łazienki hotelowe z Kaldewei – jak połączyć wymagania Inwestora z oczekiwaniami Gościa." – Bartłomiej Kiełbasiński, Kaldewei Polska

Brodzik i wanna to nieliczne elementy wyposażenia łazienek na trwałe związane z substancją budynku. Dlatego ich właściwy wybór jest niezwykle istotny, gdyż ewentualna wymiana w trakcie użytkowania wiąże się z dużymi nakładami i kłopotliwym remontem. Właściwie wybrane materiały pozwalają również na znaczne obniżenie kosztów w trakcie użytkowania. Równie ważnym zagadnieniem dla inwestora i gościa jest komfort związany z użytkowaniem wyposażenia łazienkowego. Dla hotelu ważna jest trwałość, łatwość eksploatacji, ekonomia i bezpieczeństwo, dla gości wygoda, czystość i elegancki wygląd. Kaldewei podpowiada jak pogodzić wszystkie te aspekty w kontekście dobrze wybranych produktów łazienkowych, które swoje zadania spełnią na przestrzeni długiego okresu eksploatacyjnego. Tym samym firma odpowiada na oczekiwania zarówno inwestora, jak i gościa hotelowego.

„Praktyczne zastosowanie krioterapii miejscowej." – Tadeusz Narkiewicz, Kriomedpol

  1. Budowa aparatu KRIOPOL i jego obsługa
  2. Metodyka wykonywania zabiegów
  3. Efekty kriostymulacji
  4. Ekonomiczne aspekty stosowania krioterapii
  5. Kilka słów o kriochirurgii

„Terapia Andulacyjna – regeneracja dla seniorów, sportowców i osób prowadzących siedzący tryb życia." – Arkadiusz Majewski, HHP Polska

Andullacja ma zastosowanie w zwalczaniu podłoża wielu schorzeń i dysfunkcji. Wpływa na układy krwionośny, limfatyczny, mięśniowy, nerwowy, a także redukcję stanów bólowych. Badania wykazały, że oddziałuje pozytywnie na procesy metaboliczne oraz ciśnienie krwi.  Łączy mechaniczne wibracje z podczerwienią. Wprowadza komórki i płyny organizmu w mikrodrgania naturalnie go stymulując. Może mieć zastosowanie zarówno w terapii, profilaktyce zdrowia jak i odnowie biologicznej.

„Jak sprzedawać więcej usług i zabiegów podczas pobytu gości w hotelu." – Radosław Noga, Espondi

Jak wykorzystać nowe technologie do zwiększenia sprzedaży usług podczas pobytu gości w obiekcie oraz jak zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i zabiegów dla gości którzy wykupili pakiety pobytowe. Jakich wzrostów przychodów można się spodziewać po wdrożeniu systemu Hotel 360 i jak wykorzystać najlepiej możliwości takich technologii.

„Co to znaczy, że produkt odpowiada na oczekiwania gości." – Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego

Steve Jobs mawiał „Ludzie tak naprawdę nie wiedzą czego chcą, dopóki im się tego nie pokaże”. Jeśli wsparta o geniusz, to jest to skuteczna strategia budowy wyjątkowego spa, hotelu, usługi. Bezpieczniej jednak budować strategię wyjątkowo skuteczną sprzedażowo poprzez ewolucję głównych elementów produktu (z miejscem na coś zupełnie nowego – patrz pierwsza prezentacja). Taka Ewolucja jest niezbędna. Styl życia stale się zmienia i wzbogaca. Do spa wchodzi nowe pokolenie 30-40 latków, którzy wysoką jakość postrzegają inaczej.

„Generowanie ruchu turystycznego oraz rozwiązania Partnerstwa Publiczno Prywatnego na przykładzie firmy Malinowe Hotele." – Paweł Patrzałek, Malinowy Zdrój Hotel

Baseny Mineralne obiekt stworzony o model Partnerstwa Publiczno Prywatnego – współpracy pomiędzy sektorem samorządowym i prywatnym w sferze usług publicznych. Pierwszy tego typu hybrydowy program w Polsce.

Zgłoszenia

Zapraszamy właścicieli i dyrektorów obiektów, nowych inwestorów, którzy budują, remontują i modernizują lub planują inwestycje w obszarze turystyki medycznej.

Warunki uczestnictwa:

Koszt uczestnictwa: 370 zł (+23% VAT) za osobę / koszt uczestnictwa dwóch osób w pokoju dwuosobowym 580 zł (+23% VAT). W tej cenie: uczestnictwo w warsztatach, 1 nocleg, lunche, kolacja grillowa, przerwy kawowe. Możliwość bezpłatnego pobytu pierwszego dnia warsztatów (bez noclegu).

Kontakt:

Informacji udziela oraz zgłoszenia przyjmują:

Ela Maleszewska kom. 607 835 591, e-mail: ela.maleszewska@irh.pl

Ewa Behrendt kom. 537 137 437, e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Lokalizacja: Malinowy Raj Mineral Hotel, ul. Partyzantów 18 A, 28-131 Solec-Zdrój

Sponsorzy