Zapraszamy do udziału w Konferencji, jaką podczas Meetings Week Poland 2016 wspólnie organizują Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Instytut Rynku Hotelarskiego.

Meetings Week Poland to jedna z najważniejszych imprez promocyjnych polskiej branży organizatorów spotkań. W ubiegłorocznej edycji MWP2015 wzięło udział blisko 800 osób, z czego w konferencji SKKP organizowanej wspólnie z IRH – 170 osób.

Konferencja SKKP i IRH skierowana jest do hotelarzy z obiektów indywidualnych i sieciowych, właścicieli i menedżerów zarządzających biurami podróży i agencjami eventowymi, przedstawicieli branży kongresowej i targowej – z całej Polski.

Tegoroczna edycja odbędzie się 17 marca 2016 roku, na Stadionie Narodowym w Warszawie (MWP 2016 jest organizowany w dniach 14-18.03.2016). Poniżej prezentujemy ramowy program wydarzenia. Partnerem i sponsorem Wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Program spotkania
8.30–9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa

9.30–9.40 Powitanie uczestników: Anna Jędrocha, SKKP, Monika Dolecka, IRH

9.40–10.00 Niestandardowe możliwości międzynarodowej promocji polskich obiektów kongresowych i konferencyjnych.
Sławomir Wróblewski, SKKP, Meeting Industry Institute

10.00–11.00 Panel Event Managerów & PCO Moderator Anna Nowakowska, strefaMICE.pl

10.00–10.20 Jakie są oczekiwania sygnatariuszy Kodeksu Przejrzystości INFARMY wobec organizatorów konferencji i eventów, obiektów hotelowych i konferencyjnych?

10.20–10.35 Współpraca hoteli z przemysłem farmaceutycznym i agencjami, przygotowującymi wydarzenia dla firm farmaceutycznych.

10.35–11.00 Dyskusja Event Managerów i PCO’s, którzy na co dzień są odpowiedzialni za kontakt z hotelami oraz organizację spotkań firmowych.

11.00–11.10 Reputation Management kluczem do zwiększenia sprzedaży z Social Wifi i Tripadvisor. Artur Racicki, Social WiFi

11.10–11.20 Nowoczesne, dżwiękowe systemy konferencyjno/szkoleniowe dla hoteli. Paweł Danikiewicz, Polsound

11.20–11.50 Przerwa i networking


11.50–12.30
Reveune Management w konferencjach. Efektywna sprzedaż MICE w hotelach. Ewa Rożnowska, Instytut Rynku Hotelarskiego11.50–13.30 Panel Hoteli

W ubiegłym roku przedstawiliœmy istnienie konfliktu na linii sprzedawca-revenue manager. W wielu jednak niezależnych hotelach, a także w hotelach sieciowych, brak jest osobnego stanowiska Revenue Manager, a jego obowiązki pełnią działy sprzedaży i rezerwacji. W tym roku pokażemy, jak pogodzić obowišzki Revenue Managera i sprzedawcy, tak aby osiągnąć najważniejszy cel: najbardziej efektywną sprzedaż MICE.
Prezentacja będzie wstępem do dyskusji z uczestnikami Wydarzenia na temat elementów sprzedaży zwiększających jej efektywność: na co zwracać uwagę w zapytaniach? jak modyfikować kontrakty, jak zarządzać zapytaniami od firm MICE.

12.30–13.00 Sprawdzone strategie sprzedażowe dla hoteli konferencyjnych. Monika Nagler, Instytut Rynku Hotelarskiego.
Czego, gdzie i jak szukają organizatorzy konferencji. Jak organizować sprzedaż usług konferenecyjnych w hotelu – praktycznie skuteczne narzędzia sprzedaży bezpośredniej. Jakie są sprawdzone sposoby docierania do klienta z sektora MICE.

13.00–13.10 Nowoczesne technologie audiowizualne podczas konferencji. Jacek Rusek, Kontel Sp. z o.o.

13.10–13.30 Dyskusja

13.30–14.30 Przerwa obiadowa i networking.

14.30–15.30 Panel Samorządów. Moderator dr Krzysztof Cieślikowski, AWF Katowice

14.30–14.55 Prezentacja wprowadzająca: Rozwój kooperacji w przemyśle spotkań. Hotele jako kluczowe podmioty w kształtowaniu oferty konferencyjnej. dr Krzysztof Cieślikowski, AWF Katowice

14.55–15.10 Case study na temat współpracy samorządu, obiektu kongresowego i hoteli przy pozyskiwaniu dużych wydarzeń

15.10–15.30 Dyskusja. Paneliści: Rafał Krzykała, Spółka Centrum Sportu Szamotuły.

15.30–15.50 Jak najdalej od banału – sukces hotelu na rynku MICE. Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego.

Czym cechuje się produkt hotelowy, który odnosi sukcesy na rynku MICE? Jak „ułożyć” taki produkt, żeby być skutecznym w stosunku do młodego pokolenia odbiorców z sektorów nowych technologii, IT, mediów. Jak promować hotel inaczej, niż to robi konkurencja. Jak promować się przed i w czasie dużych wydarzeń konferencyjnych i eventowych w mieście. Case study imprezy eventowej promującej jednocześnie hotel.

15.50–16.00 Fundusze UE dla branży hotelowej – podsumowanie konsultacji przy stoliku eksperckim
Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz


Sponsorzy

            

Published On: 1 marca, 2016 / Categories: Aktualności / Tags: /