Druga edycja Hotel Marketing Conference
To dwa dni wypełnione inspirującymi prelekcjami, intensywnymi dyskusjami i wartościowymi przykładami na temat kreowania marki hotelu i zarządzania nią. Tematami przewodnimi wydarzenia będą budowa relacji w kontekście marki hotelu oraz podnoszenie rentowności działań marketingowych w obiekcie. Liczby prezentowane przez prelegentów zyskają praktyczne oblicze i staną się bazą do formułowania zasad optymalizacji strategii. Tematykę Hotel Ads zaprezentuje Hotel Ads Business Leader EMEA in Google, Laura Arens!
Nie zabraknie również dreszczyku emocji. Podczas konferencji odbędzie się wielki finał II edycji Hotel Brand Awards – konkursu na najlepszą markę hotelową.

Więcej informacji o konferencji >>

Hotel Investors Meeting 2016
Pierwszy dzień spotkań dedykowany będzie rynkom hotelarskim. Pod lupą ekspertów znajdzie się nie tylko nasz rodzimy sektor usług hotelarskich, ale także ten, znajdujący się za naszą wschodnią granicą – na Ukrainie i Białorusi. Zaproszeni goście opowiedzą również o tym jak sprzedawać na Ukrainie czy Białorusi polskie know how budowlane, wyposażenie i materiały dla hoteli. Teoria zostanie wsparta ciekawymi case study na przykładzie firm, które odniosły sukces poza Polską. Drugi dzień spotkań będzie miał wymiar bardzo praktyczny. Prelegenci skupią się na takich zagadnieniach jak negocjacje z sieciami hotelarskimi, organizacja (reorganizacja) działalności gastronomicznej w hotelach oraz działalności operacyjnej obiektu. Nie zabraknie też zagadnień księgowo-finansowych.  To wydarzenie dla osób zainteresowanych skutecznym, szybkim i fachowym   definiowaniem i wdrażaniem hotelarskich projektów inwestycyjnych, a także poprawą działalności istniejących już hoteli. Odbędzie sięon w dn. 26-27 września br. w Poznaniu podczas Targów Wyposażenia Hoteli Invest Hotel.

Szczegółowy program wydarzenia >>

Światowe, europejskie i polskie premiery na targach Polagra Gastro


Więcej informacji >>  Czy można przygotować pizzę, zapiekankę, frytki czy rybę bez przesuszania jej z zewnątrz?  Jak wyposażyć zaplecze gastronomiczne o niewielkiej powierzchni? Jak wyróżnić się na rynku usług gastronomicznych? W tegorocznej odsłonie Galerii Innowacji, podczas targów Polagra Gastro w Poznaniu (26-29.09.2016), inspirację znajdzie każdy kto chciałby zwiększyć wydajność powierzchni technologicznej w kuchni czy elastyczność w  wydawaniu posiłków, przyspieszyć przygotowanie dań, a  także zredukować koszty w obszarze produkcyjnym. Zaprezentowane zostaną całkiem nowe koncepty gastronomiczne, dzięki którym lokale będą mogły rozwinąć paletę usług, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Nie zabraknie też rozwiązań służących zachowaniu bezpieczeństwa w kuchni.

Published On: 18 sierpnia, 2016 / Categories: Aktualności / Tags: /