Gdyby w hotelarstwie chodziło tylko o sprzedaż pokoi, nie zapraszalibyśmy Państwa na spotkanie 3 marca. Dziś goście oczekują już czegoś znacznie więcej niż wygodne łóżko i śniadanie.
Technologia i organizacja pracy, rola menadżera są nadal ważne i będziemy o tych aspektach sprzedaży szeroko dyskutować.
Niemniej we współczesnym świecie hotelarstwa „Good is not good enough”. Prawdziwy sukces sprzedażowy to coś o wiele więcej niż włączenie social mediów i właściwe „poukładanie sprzedaży” jaką znamy w hotelach, to wykreowanie seksapilu hotelu i wyjątkowej atmosfery już w przekazie marketingowym.
Na rynku odczuwa się wpływ nowego pokolenia gości, także dotychczasowi zmieniają swoje nawyki i oczekiwania w stosunku do produktów hotelowych żądając autentyczności, spotkania z innymi gośćmi, zabawy, tego wszystkiego co nazwano „guest-hotel-experience”. Takie oczekiwania to spore wyzwanie dla już istniejących hoteli, ale trzeba je podjąć, ponieważ się to bardzo opłaca.
Koszt uczestnictwa 400 zł+23% VAT.
Klienci IRH otrzymują rabat w wysokości 25 proc. ceny uczestnictwa*.
Zgłoszenie uczestnictwa kliknij tutaj
Szczegółowych informacji udzielają i zgłoszenia przyjmują:
Ela Maleszewska, tel. 607 835 591, e-mail: [email protected]
Ewa Behrendt, tel. 537 137 437, e-mail: [email protected]
*osoby, które w 2016 roku wzięły udział w szkoleniu bądź konferencji oragnizowanej przez IRH.
Ewa Behrendt, tel. 537 137 437, e-mail: [email protected]