Marketingowe know-how dla branży hotelarskiej

Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL, które odbędą się w dn. 25-28 września br. w Poznaniu,  to kompleksowe wydarzenie dla przedstawicieli sektora HoReCa. Oprócz zwiedzania ekspozycji, organizatorzy targów zapraszają do udziału w <HMC> Hotel Marketing Conference.

<HMC> Hotel Marketing Conference to największa i najbardziej prestiżowa konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej.

Spotkanie na stałe wpisało się już w kalendarz kilkuset hotelarzy, którzy co roku przyjeżdżają na dwa dni do Poznania, by poznać najnowsze rozwiązania marketingowe.

Tegoroczna edycja konferencji to ponad 20 prelekcji, podczas których zostaną poruszone takie tematy jak strategie „direct booking” czy automatyzacja w sprzedaży. Zaprezentowane zostaną również nowe narzędzia i taktyki marketingowe. Nie zabraknie też paneli dotyczących zarządzania personelem hotelu z naciskiem na aspekt pozyskiwania i wdrażania pracowników oraz budowania przez nich marki własnej. Pod lupą ekspertów znajdą się także te obszary działalności, które mogą przyczynić się do generowania oszczędności i wyższej marży. Uczestnicy konferencji będą mieli również możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, a także kuluarowych rozmowach o biznesie z innymi hotelarzami.

<HMC> Hotel Marketing Conference zaplanowany jest na dni 26-27 września. Na konferencję obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Szczegółowe informacje na temat obu wydarzeń na www.polagragastro.pl.